ژانویه 08 2018 0دیدگاه

کاربرد کابل RG59 هم محور سیامی

در مقاله پیشین در مورد کابل RG59  محور سیامی و نحوه عملکرد آن صحبت کردیم و بیان کردیم که کابل RG59 هم محور سیامی یک کابل دارای غلاف محافظ است که شامل یک کابل RG59 هم محور برای ویدئو و یک جفت سیم برق 2 هادی معیار 18 در یک پوشش و غلاف می باشد. موضوعی که اشتیاق اکثریت را به سمت کابل RG59 هم محور سیامی می برد توانایی استفاده از آن در فاصله های طولانی و بدون وجود هیچ تداخلی است. در این مقاله می خواهیم شما را با کاربردهای بیشتر کابل RG59 هم محور سیامی آشنا کنیم. در ادامه به تمام کابردهای آن اشاره می کنیم.

 کاربرد کابل RG59 هم محور سیامی در نصب دوربین مداربسته

قابل توجه است بدانید  کابل RG59 از پرکاربردترین انواع کابل هم محور است که در صنایع الکترونیکی متعددی از جمله کابل های اتصالات شبکه های کامپیوتری،مرتبط سازی گیرنده و فرستنده رادیویی با انتن ها،کابل کشی سیستم های زنگ خطر و نیز سیستم های دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. از کابل های مورد استفاده در حوزه سیستم های دوربین مداربسته، می توان به کابل RG59 هم محور سیامی اشاره کرد. کابل RG59 هم محور سیامی دوربین مداربسته به نصب کنندگان امکان می دهد تا با استفاده از یک دور کابل واحد هم ویدئو را راه اندازی نموده و هم به دوربین های امنیتی نیروی برق را منتقل کنند (دوربین های انالوگ،دوربین های اچ.دی p1080 و p720 )

این نکته بسیار جالب توجه کاربران می باشد که از کابل RG59 هم محور سیامی به شکل قرقره های 500 و 1000 فوتی وجود دارد و در رنگ های سیاه و یا سفید موجود است. کابل RG59 ای که غالبا مد نظر و مورد تائید تامین کنندگان تجهیزات دوربین مداربسته می باشد دارای یک هسته مسی جامد کامل و محافظ عایق دار متشکل از الیاف بهم تابیده مس 95 درصدی است. این موضوع را در نظر داشته باشید که این مورد بهترین نوع کابل هم محور برای استفاده در سیستم های نصب تلویزیون مداربسته و مداربسته اچ.دی است. توجه داشته باشید که کابل RG59 و RG6 با هسته پوشیده شده با فولاد/مس که برای CATV ساخته شده اند (تلویزیون کابلی)، نباید برای نصب و راه اندازی دوربین های نظارتی ویدئویی استفاده شوند.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
کابل کواکسیال دیجیتال

کابل RG59 هم محور سیامی توسط نصب کننده های حرفه ای به اندازه دقیق و مشخصی که برای هر دور اجرای دوربین لازم است،برش داده می شود. مشخصا بخش RG59 از کابل، هم محور بوده و برای راه اندازی و اجرای ویدئو در دوربین امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد. جفت معیار 18 برای رساندن توان الکتریکی AC یا DC به دوربین های موردنظر بکار گرفته میشود.

شایان ذکر است که شرکت های سازنده دوربین های امنیتی همچنین فیش ها و تجهیزات جانبی کابل های مربوط به دوربین های امنیتی را تامین می کنند که از قبل به اندازه های مختلف برش داده شده و به آن ها اتصال دهنده های BNC متصل شده اند.

در این مقاله و مقاله قبلی به طور جزیی به تمام کاربرد و کارایی و عملکرد های کابل RG59 هم محور سیامی اشاره شد. مقالات ما را در سایت دنبال کنید تا با هر چه بیشتر با انواع کابل کواکسیال و کابل RG59 و انواع آن آشنا شوید.

modir

Write a Reply or Comment

17 − 12 =