همانطور که در سایت مشاهده نموده اید در مقالات پیشین در مورد کابل RG59 و رابط های BNC صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در مورد رابط های کابل RG59 در اختیار شما قرار دهیم. در زیر به آنها اشاره می کنیم:

 

استفاده از کابل RG59  در جعبه دارای منبع تغذیه چند دوربینی

جعبه های منبع تغذیه چند دوربینی برای متمرکزسازی نیروی برق برای سیستم های نظارتی ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرند.برای سیم کشی دوربین های امنیتی برای یک جعبه منبع تغذیه با کابل RG59 سیامی، سیم برق 2/18 مستقیما به ترمینالهای پیچی جهبه تغذیه نیروی برق متصل می شود.در اینجا نمایی نزدیک از کابل 2/18 متصل به جعبه تغذیه برق مشاهده می شود.جعبه تغذیه برق معمولا نزدیک DVR نظارتی روی دیوار قرار داده می شوند.

 

استفاده از کابل RG59  در مبدل های تغذیه واحد

اگر شما قصد استفاده از مبدل های تغذیه واحد برای برق رسانی به دوربین های امنیتی تان دارید (بجای جعبه تغذیه برق)، باید یک کابل سیم برق 4-PT را به قسمت DVR کابل متصل کنید. این امر اجازه می دهد تا کابل برق 2/18 به رابط برق ماده 2.1 میلی متری مبدل برق اتصال یابد.

سیم های اتصال برق 4-PT معمولا برای اتصال جفت معیار 18 کابل برق به کابل RG59 سیامی به یک ورودی فیش برق DC دوربین امنیتی استفاده می شود. سیم های اتصال 4- PT همچنین می تواند برای دوربین های امنیتی سبک جعبه ای استفاده شود که به طور معمول فیش برق DC متصل به انها ندارد. دوربین های امنیتی جعبه ای معمولا پایانه پیچ برای اتصال سیم مثبت و منفی دارند. اگر شما از کابل های پلاگین استفاده می کنید می توانید یک 4-PT را به ترمینال های برق دوربین وصل کنید تا یک اتصال بی نقص برای کابل های پلاگین شما ایجاد کند. 4-PT یک فوت از کابل و یک رابط نر برای برق دوربین مداربسته تامین می کند. قطر رابط اتصال دهنده 2.1 میلی متر است که اندازه استاندارد مورد استفاده برای کابل های پلاگین است. بدین ترتیب مشخصات انها را بدین گونه می توان مختصرسازی نمود:

– DC نر متصل به جفت مثبت/منفی

– اتصال به کابل RG59 سیامی

– مورداستفاده برای اتصال کابل RG59 به ورودی برق دوربین

– مورداستفاده برای اتصال کابلهای پلاگین به دوربین های سیستم جعبه ای

– یک فوت از کابل برق

تصویر بالا نمایانگر شیوه کامل نصب سیستم یک دوربین امنیتی است که از یک کابل RG59 با یک مبدل برق واحد بهره می برد که به دوربین از سمت DVR حلقه کابل برق رسانی می کند. پس بطور مختصر مراحل بدین صورت بیان می شود:

-کابل RG59 سیامی دقیقا به اندازه دلخواه برش داده می شود.

– در سمت مربوط به دوربین کابل، یک رابط BNC به محور RG59هم محور متصل شده و سیم اتصال برق 3-PT به کابل برق 2/18 اتصال می یابد.

– در سمت DVR، یک رابط BNC امکان اتصال کابل هم محور به ورودی ویدئویی  BNC را داده و 4-PT به سیم برق 2/18 با رابط B متصل می شود بدین صورت کابل برق میتواند به مبدل تغذیه واحد که یک رابط برق ماده 2.1 میلی متری دارد،اتصال یابد.

مقالات موجود در سایت را مطالعه نمایید تا خیلی بیشتر در مورد رابطه های BNC در کابل RG59  اطلاعات کسب کنید.  برای اطلاعات بیشتر و یا برای اطلاع از نحوه خرید و یا قیمت کابل RG59 می توانید با شماره های تماس موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *