در مقاله پیشین در مورد رابط BNC به کابل RG59 صحبت کردیم و به دو مورد از انواع آن اشاره کردیم. همانطور که در مقال پیشین توضیح دادیم دوربین های مداربسته همواره یک BNC ماده به عنوان خروجی ویدئویی شان داشته و DVR های نظارتی اچ.دی و مداربسته تقریبا همیشه یک ورودی BNC برای هر کانال ویدئویی دارند. این امر بدین معناست که نصب کننده باید یک رابط نر BNC به هر انتهای حلقه کابل RG59 وصل کند. در این مقاله قصد داریم شما را با یک نوع دیگر از رابط های BNC آشنا کنیم که می توان آنها را به کابل RG59  متصل کرد و همینطور می خواهیم در مورد استفاده از کابل RG59 در انواع دوربین های امنیتی را بررسی کنیم . در ادامه متن به  آن می پردازیم:

اتصال یک رابط پیچشی BNC به کابل RG59

رابط پیچشی BNC یک گونه نرینه است. رابط های پیچشی BNC بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی به کابل 59RG هم محور متصل میشود.انها به سادگی با دست پیچانده می شوند، با این حال کابل نخست باید به طور مناسبی لخت شده و با استفاده از یک کاتر/پوست کن کابل 22-LT بریده شود. رابط های BNC می توانند در دوربین های مداربسته و سایر کاربردهای کابل کشی ویدئویی مورد استفاده قرار گیرند.

حال قصد داریم به توضیح در مورد استفاده از کابل RG59 سیامی در دوربین های امنیتی بپردازیم و شما را با دو مورد از رایج ترین انواع آن آشنا کنیم.

 استفاده از کابل RG59 سیامی در دوربین های DC V12

غالب دوربین های امنیتی DC V12 دارای یک فیش نیروی DC 2.1 میلی متری (نر) است که به ورودی برق دوربین متصل می شود. البته اگر شما از یک دوربین VAC24، دوربین با ولتاژ دوگانه یا هر گونه دوربینی که قطعه ترمینال سیمی دارد وضعیت اندکی متفاوت خواهد بود.

برای اتصال قطعه برقی 2/18 کابل RG59 سیامی به دوربینی با فیش برق 2.1 میلیمتری،باید یک سیم اتصال برق 3-PT را وصل کنید. رابط های اتصال دهنده، رابط های B، یا هر گونه رابط سیمی دیگر مورد انتخاب نصب کننده می تواند برای اتصال کابل های برقی معیار 18 به سیم اتصال برق مورد استفاده قرار گیرند. این تصویر که در بالای صفحه مشاهده می کنید کابل را با یک سیم اتصال برق DC متصل با استفاده از رابط های B نشان می دهد.

استفاده از کابل  RG59در دوربین های VAC24 یا دوربین های دارای ولتاژ دوگانه

غالب دوربین های امنیتی دارای ولتاژ دوگانه ( انهایی که می توانند از یک منبع تغذیه DC V12 یا VAC24 استفاده کنند) یک فیش 2.1 میلی متری متصل به کابل برق خود ندارند و به جای ان از قطعه ترمینال برق بهره می برند. کابل های برق RG59 سیامی 2/18 می توانند مستقیما به این بخش ترمینال با داخل شدن در شیارهای مربوطه وصل شوند و سپس کابل ها به وسیله پیچ ها ایمن شوند.

در این مقاله و مقاله های پیشین به اتصالات کابل RG59 و  رابطه های آن پرداختیم. هدف ما این است تا شما را با مطالب جالب و دسته اولی از کابل RG59 آشنا کنیم و  اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. برای اطلاعات بیشتر به مقالات موجود در سایت مراجعه کنید و یا برای اطلاع از نحوه خرید و یا قیمت کابل RG59 می توانید با شماره های تماس موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *