نوامبر 02 2017 0دیدگاه
کابل کواکسیال RG59

نمونه هایی از کابل کواکسیکال RG59

کابل RG59 سیامی ( ترکیبی یا برق بغل )
کابل RG59 به شما این امکان را می دهد که همزمان ویدیو و جریان برق را به دوربین های امنیتی مورد نظر انتقال دهید. در پوشش کابل سیامی، کابلی با میزان شیلد زیاد قرار گرفته است که حداکثر محافظت را از تداخل های الکترومغناطیسی ارائه می دهد و شامل کابل کواکسیکال برای انتقال تصویر و یک جفت گیج 18تایی هدایت کننده جریان برق می باشد که به شما این امکان را می دهد تا دوربین خود را به جریان برق AC یا DC متصل کنید. مزایای استفاده از کابل کواکسیکال RG59 سیامی برای کاربردهای دوربین های مدار بسته (CCTV) این است که برای انتقال تصویر و جریان برق مناسب می باشد، دارای محافظت بسیار خوبی در مقابل تداخل های الکترو مغناطیس می باشد و دوام و ماندگاری آن باعث می شود برای نصب های بلند مدت و با فاصله زیاد استفاده شود.
کابل های کواکسیکال RG59 مستقیم و در فضای باز
تمام سیستم ها در فضای داخلی و مکان های سرپوشیده نمی باشند. برای مصارف فضای بیرونی، داشتن کابل RG59 فضای باز و مستقیم ضروری است. این کابل ها از آسیب های تماس با آب و سایر مشکلاتی که ناشی از دمای بسیار بالا می باشند در امان هستند. این کابل ها با مس مستحکم 20AWG ساخته شده اند و اتصالی بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد. بهترین روش برای جلوگیری از افت و تداخل سیگنال، استفاده از شیلد می باشد. پوشش شیلد 95 درصدی کابل RG59 فضای باز به شما این اطمینان را می دهد که کاهش سیگنال به میزان بسیار ناچیز و حداکثر محافظت از تداخلات سیگنالی داشته باشید. پوشش کابل کواکسیکال RG59 فضای باز مناسب استفاده درون زمین و هم چنین محافظت UV می باشد.
جک های کی استون کواکسیکال
این نوع کابل برای نصب سینمای خانگی و زنگ های هشدار امنیتی طراحی شده اند و کارآیی نصب و ظاهری حرفه ای به کار شما می دهد. کابل کواکسیکال جک کی استون ظاهری مستطیل شکل دارد که به راحتی در کنج دیوار جای میگیرد. استفاده از این کابل بسیار آسان است. این کابل کواکسیکال را از کنار دیوار رد کنید  و کانکتور مخصوص را به کابل نصب کرده و آن را به برق بزنید.
ابزارهای کواکسیکال
از بریدن و اندازه زدن تا چسباندن و متصل کردن، تمام نیاز به ابزار شما را فراهم میکنیم.
کانکتورهای کابل کواکسیکال
کانکتور های مختلف کابل کواکسیکال RG59 را به شما ارائه می دهیم. این کانکتورها شامل RCA, BNC و F-type برای شیلد دوگانه چ چهارگانه و همچنین کانکتورهای تنیده و فشرده می باشند. عواملی که بر انتخاب شما می تواند تاثیر گذار باشد این است که تا چه اندازه میخواهید اتصال مستحکم باشد، برای چه کاربردی از آن استفاده میکنید و سلیقه شخصی شما کدام گزینه است

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
آشنایی با نحوه تعمیر کابل کواکسیال

modir